צנרת ישנה מאד

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #48446
    צנרת ישנה מאד

    שלום רב,
    אני גרה בשכירות בדירה בבניין אשר בו 8 קומות (בחולון). אני גרה בקומה 5.הבניין בן כ-37 שנים . לא הוחלפה צנרת בבנין אף פעם. לחץ המים בדירה נוראי בעיקר באמבטיה . בעל הדירה שקל להחליף צנרת אך הוא מתקשה לקבל את התחייבות האינסטלטורים שהגיעו לדירה לשם מתן הצעת מחיר להחלפת הצנרת כי הזרם ישתפר. אף אינסטלטור לא היה מוכן להתחייב שהלחץ ישתפר. בנוסף, הוא מתעקש לדעת מראש מה יהיה לחץ המים (משוער) אשר יגיע בסופו של דבר לדירה לאחר החלפת הצנרת. כלומר אם כעת הלחץ X הוא רוצה לקבל את התחייבות בעל המקצוע שהלחץ יהיה X+ (הכוונה לערכים מספריים).
    לפני כשבוע וחצי הוחלף קטע קטן של צינור (כ-30 ס"מ) היוצא מהשעון (שנמצא בתוך ארון בחדר מדרגות). ניתן היה להבחין שהוא סתום כמעט לגמרי. הדבר כמובן לא שיפר את לחץ המים בדירה. הסיבות שבגינן בעל הבית מעכב את החלפת הצנרת:
    1. הוא לא בטוח ב-100% שלחץ המים ישתפר. דירה נוספת בקומה שלנו החליפה צנרת והוסיפה בנוסף משאבת לחץ . מה גם שאף בעל מקצוע לא היה מוכן להתחייב .
    2. הוא מתעקש לדעת מראש (שהאינסט' יאמר לו מראש) מה יהיה פחות או יותר הלחץ (במספרים) שיהיה בדירה לאחר החלפת הצנרת. עוד משהו שאף בעל מקצוע לא היה מוכן להתחייב מראש.

    האם הגיוני שבעל הבית מבקש ודורש לקבל התחייבות בעל במקצוע הן לשיפור וודאי של לחץ המים והן קבלת ערך מספרי  (משוערך) לשיפור הלחץ ? מדוע אף אינסט' אינו מוכן להתחייב ?

    דבר נוסף, הוא אינו מתלהב מהרעיון של להתקין משאבת לחץ מים (במידה והצנרת תוחלף). טוען ששני בעלי מקצוע אחרים שהוא מכיר אמרו לו שלא מומלץ להתקין משאבה כיוון ועשוי להיגרם פיצוץ בצנרת  (החדשה) כתוצאה מכשל שעלול לקרות במשאבה .  אשמח לדעת מה דעתך בנושא.
    חשוב לי לציין שאינני יכולה כעת לעבור דירה ולחץ המים בדירה (הנוראי) מתסכל מאד. 
    תודה רבה .
     

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך